[ad_1]

بسیاری از مردم را انتخاب کنید به قربانی کردن خواب خود را به منظور دریافت بیشتر از هر روز انجام می شود. در حالی که با استفاده از چند ساعت خود زمان چرت زدن به کار یا تحصیل بیشتر ممکن است به نظر می رسد بهترین راه “رفتن مایل اضافی” محرومیت از خواب می تواند طیف گسترده ای از اثرات منفی. متاسفانه معایب گرفتن نیست به اندازه کافی خواب فراتر از خواب آلودگی در طول روز و نمی تواند ثابت با یک دوز روزانه از کافئین است. کمبود خواب می تواند خطر اندازد ایمنی خود و دیگران در اطراف شما و یا منجر به پیامدهای جدی سلامتی. در زیر لیستی از برخی تعجب آور منفی اثرات خواب ناکافی.

1 – سریعتر پیری

محرومیت از خواب می تواند بر راه شما نگاه کنید و سرعت بخشیدن به روند پیری. تنها پس از چند روز از خوابی بسیاری از مردم شروع به توسعه چین و چروک بدون زرق و برق پوست و حلقه های تیره زیر چشم. بسیاری از این است که ناشی از سطوح بالاتری از کورتیزول (هورمون استرس) در بدن است که بالا هستند که شما نمی توانید به اندازه کافی استراحت کنید. هنگامی که بیش از حد کورتیزول شکسته شدن کلاژن یک پروتئین است که نگه می دارد و پوست را صاف و الاستیک و جوان به دنبال.

2 – مشکلات

چند شب از خواب از دست رفته را می توان به راحتی ثابت با استراحت بیشتر در طول روز پس از آن و بعید است که در دراز مدت اثرات آن بر سلامت خود را. هنگامی که شما خواب نیست و برای هفته ها یا حتی سال این شروع خواهد شد را جدی تلفات در سلامت خود و قرار دادن شما در یک مقدار بیشتر در خطر ابتلا به طیف وسیعی از مشکلات سلامتی از جمله افسردگی و دیابت و بیماری های قلبی و فشار خون بالا.

3 – افزایش خطر باعث حوادث

کمبود خواب باعث خواب آلودگی است که می تواند افزایش خطر تصادفات هنگام رانندگی عامل ماشین آلات و انجام دیگر وظایف مختلف. خواب آلودگی کند می کند کردن زمان واکنش خود را و این باعث می شود آن را بسیار مشکل تر برای پاسخ هنگامی که شما نیاز به. این است که چرا خستگی یکی از علل حوادث خودرو در جاده ها از امروز.

4 – عملکرد ذهنی ضعیف

اگر شما در حال خواب محروم بسیاری از شناختی خود را پاسخ نمی خواهد تابع در سطوح اوج. توجه شما را span استدلال حس قضاوت و مهارت های حل مشکل خواهد بود و اختلال در زمانی که بدن به خوبی استراحت. کمبود خواب نیز تاثیر می گذارد راه خود را مغز پردازش و ذخیره اطلاعات و شما تمایل به فراموش کردن چیزهای بیشتر. همه این عوامل را در انجام به طور موثر و مولد در طول روز بسیار دشوار است.

5 – افزایش وزن

این ممکن است سخت به این باور است که خواب کافی می تواند باعث شود شما به بسته در برخی از وزن اضافی. با این حال مطالعات اخیر نشان داده اند که در کوتاه زمان خواب باعث کاهش سطح لپتین (هورمونی که سرکوب اشتها خود را) در بدن خود را در حالی که همچنین بالا بردن سطح گرلين (هورمون است که باعث گرسنگی). کمبود خواب همچنین باعث کاهش هورمون رشد انسانی خود را (یک هورمون است که باعث تحریک رشد عضلانی و سوزاندن چربی) سطح که محدودیت نرخ که در آن بدن شما چربی می سوزاند. نتیجه کلی این است که اگر شما لازم نیست به اندازه کافی خواب شما بیشتر احتمال دارد به پرخوری و بدن شما سوزاندن این کالری های اضافی در نرخ آهسته تر.

خلاصه

همانطور که می بینید skimping در خواب است یک ایده بد است. در حالی که این ممکن است به نظر می رسد مانند آن را یک معامله بزرگ نیست, آن می تواند عواقب جدی بر سلامت و عملکرد. بنابراین مطمئن شوید که شما در حال گرفتن حداقل 6 ساعت با کیفیت بالا, خواب هر شب برای جلوگیری از عوارض جانبی مورد بحث در این مقاله است.

[ad_2]

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *