[ad_1]

آیا شما تا به حال شکسته بازو, پا, پا, مچ دست یا هر قسمت از بدن خود را قبل از ؟ و یا آیا شما هنوز هم در حال حاضر در حال بهبودی از یک استخوان شکسته? اگر شما, سپس شما می خواهید برای سرعت بخشیدن به بهبود استخوان شکسته.

شکستگی استخوان تمایل به طور کامل درمان تا حدود 4 تا 8 هفته بسته به محل و شدت شکستگی. این است که یک مدت زمان طولانی برای استخوان به درمان آن می تواند بسیار ناتوان و محدود به فرد است. برای مثال اگر شما یک پا شکسته شما قادر به تحمل وزن بر روی پای خود و از این رو قادر به راه رفتن تا زمانی که استخوان در پای خود را به طور کامل شفا. بنابراین مهم است که استخوان های شما را درمان به عنوان سریع به عنوان امکان پذیر است بنابراین شما می توانید دست آوردن مجدد عملکرد طبیعی.

در اینجا 4 راه های ساده اما موثر برای افزایش استخوان شفا.

1. نوشیدن چای سبز

چای سبز حاوی بسیاری از آنتی اکسیدان, ضد سرطان و خواص درمانی. آن استفاده شده است و در طب سنتی چینی برای قرن ها است که معمولا استفاده می شود برای درمان شکستگی. همه شما باید انجام دهید این است که نوشیدن حداقل 5 فنجان چای سبز برای کمک به تحریک و افزایش ترمیم استخوان!

2. ماساژ بافت نرم اطراف استخوان شکسته

اگر شما را ماساژ بافت نرم و حتی استخوان خود را در اطراف استخوان شکسته شما را التیام بخشد تا خود را شکستگی بسیار سریع است. این است زیرا هنگامی که شما را ماساژ, شما افزایش جریان خون و گردش خون به نقطه آسیب است. هنگامی که شما افزایش جریان خون و گردش خون به شکستگی نقطه شما افزایش جریان مواد مغذی و بهبود عوامل به محل شکستگی. این به طور قابل توجهی بهبود تعمیر و بهبود استخوان شکسته.

3. اعمال حرارت

استفاده از حرارت یا گرما به این منطقه از شکستگی است یک راه عالی برای کمک به استخوان تعمیر. گرما یا حرارت کمک می کند افزایش گردش خون به شکستگی. همه شما باید انجام دهید این است که اعمال حرارت به شکستگی منطقه برای 30 دقیقه سه بار در روز. شما می توانید اعمال حرارت با خیساندن شکستگی در یک حمام آب داغ استفاده از آب گرم و یا کیسه گندم و یا حتی پوشش خود را شکسته اندام با لباس گرم!

4. افزایش قدرت عضلات اطراف شکستگی منطقه

اگر شما یک استخوان شکسته, آن مهم است که شما ورزش و افزایش قدرت عضلات اطراف شکستگی منطقه است. این است زیرا هنگامی که شما یک شکستگی استخوان, عضلات اطراف شکستگی تمایل به هدر برود و از این رو شما را طولانی تر برای بازیابی. بنابراین تمرین هر عضله در اطراف خود شکستگی در صورت امکان.

[ad_2]

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *