[ad_1]

بنابراین شما می خواهید برای رشد آلت تناسلی خود را به طور طبیعی است ؟ یا شاید شما فقط کوچک! در هر صورت من به بحث در مورد بهترین تمرینات برای آلت تناسلی خود را. این کمک خواهد کرد که شما رشد آلت تناسلی خود را به طور طبیعی, بنابراین شما لازم نیست پمپ, قرص, و یا phalloplasty. بنابراین توجه نزدیک! خوب ؟

بهترین تمرینات برای آلت تناسلی خود را عبارتند از: 1) آلت تناسلی مرد Jelq و 2) آلت تناسلی مرد برانکارد. این تمرینات زیر مورد بحث:

1) آلت تناسلی مرد Jelq – آلت تناسلی مرد Jelqing است که تا بحال بهترین و معروف ترین ورزش برای آلت تناسلی خود را. باستان سودان-اعراب شده اند افزایش آلت تناسلی به طور طبیعی برای قرن ها و Jelqing است که آلت تناسلی مرد ورزش آنها استفاده می شود بیشتر برای هر دو دور و طول داشت. این Jelq آلت تناسلی مرد ورزش 3 فاز: گرم کردن اصلی ورزش و سرد کردن.

1) گرم کردن به شرح زیر است:

اجرای آب گرم بیش از آلت تناسلی خود را در منطقه برای حداقل 5 دقیقه (به راحتی انجام شده با در نظر گرفتن یک حمام یا دوش) و یا استفاده از یک حوله گرم برای قرار دادن در اطراف آلت تناسلی خود را برای 5 دقیقه. این باعث می شود آلت تناسلی مرد بیشتر سازگار’ و ‘stretchier’ (برای کمک به رشد) و همچنین با افزایش جریان خون به منطقه!

2) اصلی ورزش آلت تناسلی مرد:

شما نیاز به روان آلت تناسلی خود را به حدود 70% نعوظ (روغن بچه یا لوسیون مورد علاقه خود را:). خود را محاصره نیمه راست “عضو” با “خوب” گرفتن به عنوان نزدیک به این پایگاه به عنوان امکان پذیر است. گرفتن آن را بصورتی پایدار و محکم به دام انداختن خون بین پایه و سر و شیر, آلت تناسلی خود را به سمت بالا. هنگامی که شما را به زیر سر آلت تناسلی مرد, استفاده از دست دیگر خود را با همان “خوب” گرفتن شروع در پایه و انجام همان حرکت! فراموش 100 تکرار از Jelq با هر سکته مغزی به مدت حدود 3 ثانیه. اگر شما احساس هر گونه درد بلافاصله متوقف شود. شما می خواهید برای افزایش اندازه آلت تناسلی خود را به طور طبیعی و نه باعث آسیب دائمی با این ورزش برای آلت تناسلی خود را.

3) سرد کردن:

سرد به پایین انجام شده است دقیقا به همان شیوه به عنوان گرم کردن. این کمک می کند تا تسکین هر گونه کبودی و تورم از ورزش آلت تناسلی خود را.

2) آلت تناسلی مرد برانکارد – آلت تناسلی مرد مهبل کشش, بهترین ورزش برای آلت تناسلی خود را رشد آن دیگر به طور طبیعی! آن است که ‘امن’ نسخه ‘دار’ روش. این طول ورزش نیز دارای 3 بخش است: گرم کردن, اصلی ورزش و سرد کردن.

گرم کردن همان است که برای Jelq.

برای ورزش شما باید به طور کامل از سازمان ملل متحد راست. نگه دارید و آن را زیر سر خود را با انگشت شست و سبابه. آن کشش و کشیدن آن را در مقابل از شما. حفظ کشش تا زمانی که شما نمی توانید دیگر بدون درد است. آن را نگه دارید وجود دارد برای 20 ثانیه و آرامش بخش برای 5 ثانیه. دوباره فراموش 100 تکرار.

خنک کردن همان راه شما گرم است.

پس از یک ماه از انجام این تمرینات آلت تناسلی خود را, شما خواهد شد که رشد آلت تناسلی خود را به طور طبیعی در حدود 2 اینچ! بعد از 1 سال استفاده از این تمرینات آلت تناسلی خود را, شما باید افزایش در اندازه 4 اینچ!

[ad_2]

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *