در هر کالیپر ترمزهای جلو، ۴ لنت آلومینیومی و ۸ پیستون تیتانیومی و در کالیپرهای ترمز عقب ۶ پیستون وجود دارد. قطر پیستونها در هر کالیپر ترمز گوناگون می باشد تا توزیع فشار بهصورت برابر در مرحله لنت ساخت شود.رینگهای شیرون بهگونهای طراحی شدهاند تا جریان هوای گردبادی پیرامون دیسک ترمز ساخت شود؛ چرا که دمای این بخش در وضعیت رانندگی پیست به ۹۰۰ مرتبه سلسیوس (ویرون ۱۱۰۰ مرتبه سلسیوس) میرسد. بوگاتی شیرون در نامناسبترین جادهها نیز تجهیزات اضطراری به جهت تولید سواری ریلکس را داراست و درعین فروتنی خودنمایی نیز میکند. نکتهی با در مهندسی بوگاتی شیرون این هست که تمام اقتدار و گشتاور خارقالعاده، در نهایت راحتی در اختیار راننده قرار میگیرد. رینگ های حجمی غالبا از چدن ساخته می شوند، در برخی موتورهای دیزل و مالامال اقتدار از رینگ هایی به کارگیری می شود که از چدن نشکن ساخته شده اند. در موتور اتومبیل های سنگین از چدن نشکن به جهت ایجاد حلقه دانسیته ساخته میشود. متاع همین رینگها از چدن است. همین به خاطر آن هست که پیستون های بزرگ تر شافت را خوب تر ساماندهی خواهند کرد. شاهین سایپا اول جنس از مگاپلتفرم ملی همین گروه خودروسازی، موسوم به SP100 به شمار می آید و قرار هست ساخت انبوه آن از سال آینده شروع شود. اما برای وصال به سطح ایدهآل فرمانپذیری، سواری راحت و نهایت سرعت قابل قبول، تیم مهندسی میشلن و بوگاتی بیش از ۲۰۰ ست تایر را مصرف کردند تا جنس قیمت پیستون پیکان تبریز آخرین ساخت شد. متخصصان میشلن به جهت تست اولیهی تایرهای منحصر به فرد بوگاتی شیرون، از هواپیما به کارگیری کردند تا مقاومت تایر را در گشتاوری حدود ۵۰۰۰ نیوتنمتر تحلیل کنند. حذف تایرهای PAX علاوه بر کاهش وزن کلی، در هزینههای تعمیر و نگهداری شیرون نیز زیاد تأثیرگذار خواهد بود. تایرهای شیرون بهطور سفارشی به وسیله برند میشلن ساخته می شود که در مقایسه با ویرون، درجلو ۲۰ میلیمتر پهنتر (۳۵۵) و درعقب ۱۰ میلیتر باریکتر (۲۸۵) هستند. ساختار فیبرکربن شیرون ساخت برند دالارا (Dallara)، کالیپرهای ترمز تولید AP Racing و صندلیهای آن جنس اسپارکو است. درواقع به جهت او‌لین بار، بخش عقب یک ابرخودرو از فیبرکربن ساخته شده است؛ حاصل استفاده از ترکیب متریال سبک وزن، ۱۹۹۵ کیلوگرم در شیرون بوده است. بایستی اعتراف کرد که بازه زمانی لامبورگینی کونتاش، فراری F40 و مکلارن F1 کل شده است؛ شیرون مختصات یک ابرخودرو را به ملاک منحصر به فرد خودش تعریف‌و‌تمجید میکند. درواقع آنها معتقد میباشند که یک ابرخودرو می بایست لبریز سروصدا، تهاجمی، هیجانانگیز و رانندگی حساس آن همانند کشتی گرفتن باشد. باید بهخاطر داشته باشیم که نیروی رو به پایین یا داونفورس، در تمام بخشهای اتومبیل وجود دارد. به محض رسیدن به سرعت ۱۸۰ km بر ساعت و کلیدی تنظیم خودکار سیستم تعلیق (کاهش طول و فنربندی باثبات) و فرمان، وضعیت رانندگی اتوبان به جهت موقعیت سواری در شتاب بالا و حداکثر پایداری، فعال میشود. می توان گفت که موقعیت رانندگی دریفت، همان حالت اتوبان حیاتی تنظیمات دستور تیزتر و دمپرهای سفتتر می باشد که درواقع کمترین چسبندگی مجاز را در اختیار میگذارد. پیستون ها از دیدگاههای متفاوتی تقسیم بندی می شوند که یک عدد از این گونه بندی ها بر مبنا مدل موتور می باشد . اتفاقی که امروز در کمپانی تولیدی پیستون ایران افتاده این هست که در زمینههای متعدد به قدری صاحب دانش، مهارت و تجربه هستیم که سه خط ساخت تمام حساس گنجایش 1 میلیون و 200 هزار عدد در کل و هر خط 400 هزار پیستون در سال را کاملا اساسی اتکا به دانش خودمان خط مش اندازی کردیم، به این معنی که از چینش ماشینآلات، تعیین ماشینآلات، هماهنگی دستگاه ها و از ساختن فیکچرها، برنامهنویسی CNC، ساختن ابزارهای کنترلی بسیار دقیق و پیشرفته در حد دهم و صدم میکرون، تمام این امور را اهمیت مهندسین خودمان انجام دادیم. ما فاصله فراوان زیاد مضاعف اهمیت موسسات بعدی که در راستا تولید پیستون فعالیت دارند، اولیه هستیم. عرض همین سوراخ حلقه پیستونی بوسیله سازنده مشخص و معلوم می شود و حیاتی قرار دادن رینگ در داخل سیلندر و ترازو گیری فاصله اهمیت یک سنج سنجنده قابل ترازو گیری است. اهمیت توربومگ هممراه باشید تا درمورد طرز ی اندازه گیری و بررسی سلامت رینگ پیستون اطلاعاتی را به دست آورید. چندین موتور بنزینی اول حساس سیلندرهای دو منظوره بودند ، البته در غیر همین رخ به طور موثری تمام پیستون های موتور احتراق داخلی تک کاره هستند. بالهی عقب در شرایط بسته زاویهی ۱۰- سکو داراست البته در حالتهای اتوبان و هندلینگ بهترتیب اهمیت زاویههای ۱۰ و ۱۴ سکو بالا میایستد. بالهی عقب شیرون در هم اکنون رانندگی در اتوبان یا سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت، بالا میرود تا نیروی روبه زیر حتمی فراهم شود. حساس وصال به سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت، شیشههای جانبی بهطور اتومات بالا میروند تا مقدمات موقعیت رانندگی اتوبان مهیا شود. همانطور که میدانید، درصورتیکه پیستون و بوش فرسوده بشوند یا این که بشکنند، روغن شروع به نشت در گوشه و کنار احتراق اتومبیل می کند. اساسی وصال به شتاب ۵۰ km بر ساعت، شرایط رانندگی استاندارد (EB Mode) بهصورت اتومات فعال میشود.حالت رانندگی لیفت (Lift) طول شیرون را بخش اعظم می کند (در سرعتهای کمتر از ۵۰ کیلومتر بر ساعت) تا عبور از سرعتگیرها و دستاندازها آسانتر شود. به جهت کسانی که هر مدل نگرانی در آیتم دقیقا کجا و همینطور هدایت در گزینه چگونگی استفاده از شرکت پیستون تبریز ، شما ممکن است می توانید دارای ما در کاغذ وب تماس بگیرید.

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *