تنها مواد طبیعی برای ساخت قایق چوبی است. وجود دارد طرح های مختلف در هنر قایق چوبی ساختمان. این تکنیک برای ساخت قایق چوبی بستگی به نوع قایق روش و روش برای ساخت بعد ملوانان متفاوت از یک مورد استفاده برای ساخت و ساز از powerboats کروز و قایق و یا عملکرد ردیف در میان چندین نفر دیگر.

به همین ترتیب بسته به نوع قایق شما می خواهید برای ساخت, شما باید گزینه انتخاب از انواع زیادی از چوب.

پس از چوب شناخته شده است و به حفظ رطوبت آن را تشویق می کند رشد اسپورهای قارچی و فروپاشی احتمالی شما نیاز به محافظت از چوب به شما استفاده خواهد کرد برای قرار دادن قایق خود را همراه با پوشش و کیفیت مواد نگهدارنده.

انواع مختلف درختان تولید و کیفیت های مختلف از چوب. بنابراین مهم است که به درک گزینه های خود را قبل از چیدن هر نوع چوب برای ساخت و ساز از قایق خود را.

چوب ماهون

این نوع از چوب است ایده آل برای ساخت و ساز از یک قایق در نظر گرفته شده برای استفاده در دریا.

شما لازم نیست که به نگرانی بیش از حد در مورد حفاظت از آن را با مواد نگهدارنده آب دریا را به طور موثر انجام این کار.

اما آب تازه خواهد پوسیدگی آن به دور است که اگر به درستی محافظت می شود. بنابراین اگر شما قصد دارید به بادبان آن را در آب تازه درخواست نگهدارنده و پوشش به چوب.

اگر شما می توانید آب دریا شستشو چوب در آن است.

پهن برگان

آنها را رشد طولانی مدت زمان به آرامی سفت کردن دانه. بنابراین آنها شناخته شده برای خود قدرت و طول.

با توجه به این ویژگی آنها متداول ترین نوع چوب در قایق چوبی ساختمان.

چوب ساج و Iroko

آنها لازم نیست به راحتی فرسوده زیرا آنها حاوی سیلیس. علاوه بر این, آنها را تحت تاثیر قرار نمی پوسیدگی و فروپاشی.

این ویژگی جلب قایق سازان به آنها از جمله در بسیاری از قایق خود را برنامه.

سوزنی برگان

آنها عمدتا مورد استفاده برای ساخت و ساز از spars, دکل oars, مالش مخاطرات و planked پوسته.

دلیل این است که خود دانه بلند و راست است. آن را نیز بیشتر به طور گسترده ای فاصله پس از آنها یک رشد سریع تر از که از چوب جنگلی.

چگونه برای ساخت یک چوب قایق: مراحل ساده را دنبال کنید

یکی از مهم ترین چیز به خاطر داشته باشید قبل از شروع به ساخت یک چوب قایق است که تعداد دنده تعیین طول قایق است.

بنابراین بیشتر به دنده خود را در قایق دیگر آن است. کمتر از دنده مناسب شما را به آن را کوتاه تر از آن خواهد بود.

به دنده اول بخار مستقیم صنوبر سهام. سپس خم شدن و ورقه ورقه شدن آنها.

محل آنها را در یک جست و خیز کردن و کشیدن آنها را به طوری که آنها را به شکل قایق-ساخت قالب. در نهایت آنها را به خشک.

پس از آنها خشک و حذف دنده قرار داده و اپوکسی بین دنده ها و سپس قرار دادن همه چیز را در پلاستیک. این مانع از آن از چسبیدن.

برای فعال کردن تنظیم اپوکسی قرار داده و دنده عقب در قالب و نگه دارید و آنها را تنگ با بست.

پیچ دنده به پایین از هیئت مدیره و مناسب یک برانکارد و مونتاژ داخل قایق و همچنین در زیر قایق. این است که با بستن و سپس درهم کوبیدن به منظور نگه داشتن دنده در محل.

به یاد داشته باشید این است که به طور موقت از آنجا که شما نمی نیاز به برانکارد و پس از حرکت در محل قرار داده.

ضمیمه یک لایه بنیادی به هر طرف قایق و مناسب اولین و نگه داشتن اتصالات بیشتر تا زمانی که بدنه کاملا planked.

هنگامی که قایق است planked خراش و شن و ماسه آن را تا زمانی که شما راضی هستند که این کار به درستی انجام شود. و سپس پر کردن پیچ های نگه می دارد و شن و ماسه ،

خشک-مناسب الیاف-پارچه شیشه ای به یک طرف قایق و اعمال اپوکسی از وسط به سمت پایان می رسد. انجام این روش با طرف دیگر.

مناسب پایان قایق با پارچه پس از برش آن.

پارچه پشم شیشه است که در حال حاضر گیر به بدنه خود را در قایق های بیرونی. هنگامی که خشک, تکرار خراش دادن و سنباده روش.

پس از آن اعمال می شود یکی دیگر از دو پوشش اپوکسی پر کردن فایبر گلاس پارچه بافت.

از آنجا که شما در حال حاضر انجام می شود خود را با قایق های بیرونی آن زمان برای انجام برخی از سنباده در داخل کشور است.

متناسب با صندلی و صندلی risers زمانی که به اندازه کافی سنباده انجام شده است. سپس آنها را حذف کنید و درخواست اپوکسی. در این زمان شما می توانید ترک کردن پارچه شیشه ای.

درخواست 3 کت spar لاک الکل زدن به. به یاد داشته باشید برای اطمینان حاصل شود که اپوکسی به درمان هست. علاوه بر این اطمینان حاصل شود که هیچ گرد و غبار.

نتيجه گيری

قایق خود را در برنامه در حال حاضر شده است به عمل قرار داده و شما آماده برای تنظیم بادبان. به یاد داشته باشید, قایق چوبی ساختمان شما را در حدود 2 ماه است.

نگه داشتن قایق خود را شناور در آب دریا بهتر از ترک آن آب تازه است. اگر شما در حال ذخیره سازی قایق در حیاط خود را حفظ و آن را بالاتر از زمین و پوشش آن برای جلوگیری از آسیب از آب و هوای بد و اجازه گردش هوا.

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *