[ad_1]

راهنمای قطعی برای درمان آپنه خواب بدون CPAP

چه می شود اگر من به شما گفت که شما مثبت مداوم فشار جریان هوا (CPAP) دستگاه نیست و تنها راه برای درمان آپنه خواب خود?

درست است مردمی آن است که قطعا ممکن است برای درمان آپنه خواب بدون CPAP. و طبیعتا منظورم بدون نیاز به ریخت و پاش در ماشین آلات گران قیمت و یا موضوع خود را به مصرف مضر مواد مخدر.

بنابراین در اینجا من راهنمای نهایی برای درمان آپنه خواب بدون CPAP کاملا به طور طبیعی و به طور موثر.

گلو تمرینات

این شامل نیست گلو خود را برداشت تا کمی گنگ زنگ. ببخشید من تلاش ضعیف در طنز. در تمام جدیت گلو تمرینات شناخته شده است به کاهش علائم آپنه خواب تا 39 درصد تنها شرط این است که آنها در حال انجام به طور مداوم. در اینجا چند گلو تمرینات است که شما می توانید خود را:

· فشار زبان خود را به سقف دهان خود را و نگه داشتن آن در آن موقعیت برای 3 دقیقه.

· تظاهر به عنوان اگر شما در حال خمیازه کشیدن و باز کردن دهان خود را به عنوان گسترده ای به عنوان ممکن است; محوری زبان خود را تا آنجا که آن را می توانید بروید. شما می توانید تکرار این تمرین را 5 بار.

· استنشاق از طریق بینی و بازدم از طریق دهان خود را در حالی که گفتن کلمات با باز کردن واکه برای تلفن های موبایل. (به عنوان مثال دروغ, دیدن, glee, چرا)

· انتخاب آهنگ های مورد علاقه خود را و به سادگی با خواندن آن با صدای بلند. این کار را برای حدود 3 آهنگ.

· نگاهی به تخلیه بالون و تلاش به باد آن را از طریق 5 نفس عمیق بکشید. بالون باید حذف شود از دهان خود را در هر نقطه ای در این ورزش است.

· بلع بزاق خود را 5 بار متوالی

· جای زبان خود را درست پشت دندان های جلو خود را ‘tsk برای تلفن های موبایل. انجام این کار به طور مداوم و با سرعت سریع برای یک دقیقه و سپس استراحت. شما می توانید این تمرین را 5 بار.

تمام این تمرینات را می توان عملا در همه جا مطلوب در راحتی از خانه خود را اگر شما نمی خواهید مردم به شما خیره شده. تکمیل این تمرینات روزانه خود را تقویت عضلات حلق. نگه داشتن این عضلات تنگ به جای نرم را کاهش دهد و آپنه خواب خود تکرار به طور قابل توجهی.

ورزش

در یک مطالعه انجام شده توسط دانشگاه تگزاس مرکز علوم بهداشت آنها کشف یک رابطه مثبت بین فراوانی بروز آپنه خواب و چاقی است. این به این معنی است که چاق تر هستید و بدتر خود را به آپنه خواب می شود. شما در حال طبقه بندی شده به عنوان چاق اگر BMI بالای 40. برای محاسبه BMI خود را به سادگی با تقسیم وزن خود را با قد خود ضرب خود را (فرمول: وزن/height2 یا kg/m2) اگر شما دچار اضافه وزن هستند و باید آپنه خواب شما قطعا باید شروع به گرفتن برخی از ورزش.

در برخی از موارد آپنه خواب ممکن است حتی به طور کامل درمان یک بار مبتلا بازدید وزن سالم محدوده.

گرفتن سریع پیاده روی و آهسته دویدن و رژیم تمام خواهد شد کمک به شما از دست دادن وزن. از دست دادن وزن یک گام به گام روند و شما نمی توانید انتظار خود را به همه چیز را رایت کردن یک شبه. قبل از اینکه شما حتی از دست دادن وزن شما می خواهید به از دست دادن وزن است. اما تا زمانی که شما قدم اول را شما در حال حاضر غلبه بر بزرگترین مانع. بنابراین اگر شما احساس می کنید نیاز به رفتن برای اجرا سریع من به شما پیشنهاد انجام این کار در حال حاضر. فقط مطمئن شوید که به نشانه این صفحه بنابراین شما می توانید به عقب بر گردیم به آن زمانی که شما انجام می شود!

خواب در سمت خود را

تغییر موقعیت خواب خود را ممکن است لزوما درمان آپنه خواب اما آن را قطعا می تواند در کاهش میزان بروز. به این دلیل است که در خواب بر روی پشت خود باعث آپنه خواب است چرا که زبان خود را به عنوان به خوبی به عنوان نرم کام تا پایان کشویی و در نتیجه انسداد. این انسداد مانع از راه هوایی خود را از طریق عبور.

خواب در سمت خود را جلوگیری از همه از این اتفاق می افتد اما شما قطعا می توانید اسلاید را بر روی پشت خود را بیش از همه دوباره در حالی که شما خواب. وجود دارد گوه بالشتک در بازار است که طراحی شده برای این هدف خاص بنابراین شما ممکن است بخواهید نگاهی به این ارزان سرمایه گذاری است. آنها هزینه به عنوان کمی به عنوان $20 و در مقایسه با یک ماشین CPAP که یک معامله بزرگ.

اجتناب از الکل و قرص های خواب آور

اگر شما در حال مصرف قرص های خواب آور به خواب رفتن در شب و سپس متوقف شود. اگر شما در حال گرفتن بیش از حد بسیاری از آبجو و یا لیوان ویسکی به خواب رفتن در شب و سپس متوقف شود. من می دانم این برای تلفن های موبایل سخت است اما حقیقت است.

الکل و قرص های خواب آور شناخته شده به قطع تنفس خود را کاملا به شدت. این مواد باعث شود شما عضلات گلو برای استراحت منجر به انسداد راه هوایی بیش از همه دوباره. کلید درمان آپنه خواب بدون CPAP است که شما نمی توانید اجازه می دهد خود را در راه های هوایی می شود مسدود, چرا که علت نهایی آپنه خواب است. از بین بردن هر گونه عوامل موثر در انسداد راه هوایی است کاملا حیاتی وقتی که می آید به درمان آپنه خواب بدون CPAP.

پس لطفا توجه من مشاوره و گام اضافی برای جلوگیری از مصرف الکل و یا حداقل به حداقل رساندن آن است.

جویدن متناوب طرف

اگر شما متوجه همه ما باید عادت جویدن مواد غذایی ما در یک منطقه تعیین شده از دهان ما; هر دو سمت چپ و یا سمت راست اما نه هر دو. وجود ندارد هر گونه اقدام جدی برای سلامت اثرات جویدن در این روش در صورتی که شما نگرانم.

این روش از جویدن متناوب طرف به جای تکیه بر یک کمک خواهد کرد که برای افزایش مقدار از جنبش های ساخته شده توسط دهان و زبان خود را. دهان خود را باید بسته نگه داشته در حالی که شما جویدن به خاطر به حداکثر رساندن اثرات این ورزش است. و همچنین به خاطر مردم نشسته در اطراف شما. این ورزش در حالی که شما می خورید’ نوع از چیزی و هدفمند در به حداقل رساندن وقوع آپنه خواب است. آن را به عنوان یکی از کسانی که در گلو تمرینات ما قبلا ذکر شد به جز هیچ یک خواهد بود سرقت ناراحت کننده نگاه شما!

بازی didgeridoo

چه ؟ که احتمالا اولین چیزی که شما فکر می کنید زمانی که شما به عنوان خوانده شده ‘didgeridoo’. من شما را سرزنش نیست ، یک didgeridoo یک ساز بادی است که اولین بار توسعه داده شد در شمال استرالیا. یک تیم از پزشکان از سوئیس انجام یک مطالعه که به این نتیجه رسیدند که بازی didgeridoo 6 روز در هفته به مدت نیم ساعت در هر جلسه باید اثرات مثبت بر آپنه خواب است. پس از آن ثابت شده است که بازی didgeridoo به طور منظم بیش از یک دوره از زمان خود را بهبود آپنه خواب بیماری است.

این در درجه اول به دلیل آن نیاز به یک مقدار خوبی از نفس به بازی آن را به طوری که آن را در اصل یک ورزش تنفس را در خود دارد. شما می توانید نگاهی دیگر سازهای بادی اگر شما نمی توانید پیدا کردن یک didgeridoo, اما آنها ممکن است به عنوان موثر و یا نیاز به مقدار تنفس زور به عنوان didgeridoo.

به عنوان یک جایگزین شما می توانید نگاه به دو reed instruments. نمونه رایج از این ابزار عبارتند از: باسون این sarrusophone (به نظر می رسد مانند یک غول ساکسیفون) و ابوا.

نوشیدن مقدار زیادی آب

این برای تلفن های موبایل مانند درمان برای همه چیز وجود دارد اما دلیل انجام این کار است. کام نرم در پشت گلو تمایل به روشن کردن sticker در زمانی که شما به اندازه کافی هیدراته. چسبندگی کام نرم خود را تا پایان گرفتگی معابر بینی خود را که مسدود خواهد شد جریان هوا. و همانطور که اشاره کردم قبل از هر نوع انسداد باید از بین بروند. چسبندگی نیز بیشتر خود را تشدید خروپف و آپنه خواب.

به طور معمول امن سنج خواهد بود به نوشیدن حدود 16 فنجان آب در روز و یا 3.7 لیتر و اگر شما یک مرد هستید. اگر شما یک زن, شما فقط نیاز به 11 فنجان آب در روز و یا 2.6 لیتر آب.

داروهای گیاهی

وجود دارد انواع بزرگ از داروهای گیاهی که ادعا می کنند برای حل تعدادی از مسائل از جمله حمله خواب, بی خوابی و آپنه خواب گنجانده شده است. اما از آنجایی که این یک راهنمای برای درمان آپنه خواب بدون CPAP ما تنها در معرض به شما گیاهان است که تهیه کردن به سمت درمان آپنه خواب است.

· Vervain.

· ریشه سنبل الطیب

· بابونه

· گل شور

· رازک

· اسطوخودوس

حرف آخر

شما لزوما باید به هاپ در CPAP ارابه موسیقی اگر شما در حال تجربه نسبتا خفیف آپنه خواب است. آن را کاملا ممکن است به درمان آپنه خواب بدون CPAP استفاده است. درمان های طبیعی هرگز نباید تضعیف شود که به دلیل عدم قرار گرفتن در معرض به توده ها.

اما اگر بیماری شما جدی است و احتمالا حتی در مرحله ای بودن زندگی را تهدید آن را به شدت توصیه را برای شما به مشورت با یک گواهی پزشک. آیا تا به حال به طور کامل تکیه بر اطلاعات شما بازیابی از اینترنت به عنوان توصیه های پزشکی. اگر امکان اجرای این روش که ذکر کردم از طریق یک حرفه ای پزشکی خود را انتخاب و اجازه می دهد او را به آخر کلمه.

[ad_2]

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *