[ad_1]

آیا شما صرف شب خود را در حول و تبدیل? قادر به خواب چیزی است که همه ما می تواند بدون انجام است. این یک واقعیت است که ما انسان ها خواب کمتر از ما استفاده می شود به. با تنش های زندگی, این احتمالا آخرین چیزی که ما نیاز داریم.

چه جالب است که اگر چه ما باید با کاهش میزان ساعت ما خواب هر شب ما نمی تواند به نظر می رسد به استفاده از این ساعت گرانبها. به جای ما شب بی قراری و بی خوابی. صرف نظر از آنچه ما سعی می کنیم که آیا ما قرص های خواب آور, شمارش گوسفند و یا بهبود و یا بهداشت خواب ما هنوز تا پایان با یک فقیر خواب.

شما ممکن است جستجو برای بی خوابی مشاوره و همیشه در پیدا کردن همان rehashed اطلاعات است که شما را دیده ام در وقت و زمان دوباره. ممکن است برای پیدا کردن اطلاعات با کیفیت در اینترنت در مورد بی خوابی و اختلالات خواب اما آنچه در آن واقعا پایین می آید به اجرای مشاوره.

هیچ گلوله جادویی برای بی خوابی و بی خوابی. در آن طول می کشد زمان برای غلبه بر یک مشکل به خصوص اگر شما رنج می برد برای یک مدت طولانی, اما آن را می تواند انجام شود. بسیاری از ما بر این باورند که باید وجود داشته باشد برخی از مرتب کردن بر اساس از طریق مسنجر برای درمان بی خوابی است. این ایدئولوژی است که ما از جامعه وجود دارد که باید یک راه سریع برای انجام هر چیزی.

سریع وعده های غذایی, رژیم غذایی, قرص, قطار سریع, فوری, ab, ماشین آلات لیست در می رود. ما یک ملت با وسواس راحتی; ما نمی خواهیم آن را در 10 دقیقه, ما می خواهیم آن را در 5. شاید ما ذهن و بدن مناسب نیست برای یک زندگی سریع ء. آن را سخت به این باور است که اجداد ما شکارچیان و جمع زندگی در غار (احتمالا خواب بهتر است بیش از حد!).

بدون شک وجود دارد که نسبت بالایی از جمعیت احساس فشارهای زندگی است. اضطراب و افسردگی در حال تبدیل شدن به عنوان مشترک به عنوان سرد است. با بیشتر مردم با تکیه بر دارو برای مقابله با مشکلات خواب این ذهنیت که بی خوابی رفع سریع پاسخ می شود و بیشتر ریشه دوانده به جامعه است.

تالار پزشکی شرکت تنها خوراک عمومی نیاز برای پاسخ سریع. احمقانه هنگامی که شما در نظر بگیرید که بی خوابی توسعه به درجات مختلف و اشکال. آن را تقریبا غیر ممکن است به دور از ناهنجاری های به اصطلاح “درمان برای بی خوابی’ اما چه چیز دیگری می توانیم انجام دهیم وقتی ما از جان گذشته, خواب محروم و از جان گذشته برای خواب خوب?

باور کنید یا نه, پاسخ نهفته در درون شما به ضرب و شتم بی خوابی است. بله ناخودآگاه خود را کلیدی است. آن را ذهن ناخودآگاه است که باعث می شود ما راه ما هستند. احساسات خود را, افکار و واکنش همه برگرفته از ذهن ناخودآگاه خود را. آن را در اینجا که در آن ما قادر به یادگیری ایجاد و توسعه خودمان بیشتر است.

از طریق درمان های جایگزین ما می توانیم یک ارتباط مستقیم با ذهن ناخودآگاه و ایجاد تغییرات نامحسوس به راه ما فکر می کنم و احساس می کنم. در نظر گرفتن این واقعیت ساده است که ذهن بدون افکار منفی ما فورا شادتر. ذهن ناخودآگاه حامل بسیاری از عادات منفی که ما ریشه دوانده طریق طول عمر ما.

و فقط به عنوان شما می توانید گنجانده عادات منفی و یاد بگیرند که چگونه به مقابله با زندگی و مبارزات شما می توانید انجام دهید مخالف است. به جای تمایل به جیغ و حلقه را به یک توپ هنگامی که مواجه با چالش های زندگی شما می توانند یاد بگیرند که چگونه به آنها حمله با اعتماد به نفس. به جای واکنش منفی در یک وضعیت شما, شما می توانید انتخاب کنید به آن عبور دهید.

همانطور که شما در یادگیری به راه رفتن, خواندن, دوچرخه سواری و طبخ شما می توانید یادگیری برای انجام همه چیز مثبت است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در زندگی خود را. یادگیری چگونه به مقابله با بی خوابی و حتی درمان آن بسیار ممکن است.

برای بسیاری از insomniacs تغییر مورد نیاز است در مورد چگونه برای غلبه بر بی خوابی است. توقف اعتقاد دارد که درمان فوری برای همه چیز. این است واقعیت است که قرص های خواب آور هستند موثر تر از قرص قند و بسیاری از کسانی که رنج می برند از بی خوابی مزمن در نهایت تبدیل شدن به مدت طولانی کاربران است.

اگر شما می خواهید, خواب سالم, شما واقعا نیاز به توجه به شیوه زندگی خود را و از همه مهمتر ایجاد تغییرات تدریجی. هیچ کس نمی داند که شما بهتر از شما انجام دهد. خود را در افکار خود و احساسات خود را نگرانی و اضطراب را می توان کنترل شما باشد. فراموش نکنید که در مورد درمان بی خوابی شبانه; تمرکز در اجرای مثبت عادات خواب و رسیدن به قلب شود.

[ad_2]

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *