ولی در طراحی و تولید یک هدرز فن ای و کارا بر بر خلاف نصب آن به هیچ وجه ساده نمی باشد . ساخت هدرز در ایرن چطور هست ؟ در واقع همین تعداد لوله ها و روش اتصال آنها به یکدیگر هست که آن را نامگذاری می کند. و در قرن 18 به وسیله جمیز وات این کمیت پایه گذاری شد و واحد آن کیلو وات می باشد . از همین رو کارگزاشتن قطعه ای موسوم به هدرز یک عدد از او‌لین فرایند تیونینگ ماشین های بی آلایش محسوب میشود. پیش از آغاز مبحث معایب پژو پارس حیاتی موتور tu5 قصد داریم بهسراغ پیشرانه نامآشنای همین ماشین برویم و ببینیم چرا و به چه صورت کشور ایران خودرو تصمیم گرفت تا از موتور TU5 در پارس به کار گیری کند؟ چندی پیش یک اتومبیل پژو ۲۰۶ در محدوده شمالی شهر تهران در گیر حریق شد، حریقی که کلیدی حضور به موقع آتش آدرس اطفای و از ساخت ضرروزیان مالی هنگفت به ماشین پیشگیری شد. در هر حال، معایب همین گونه از پارس در بخش فنی خصوصاً اساسی دقت به بها این اتومبیل ناچیز نمیباشد و وجود چنین دانسیته از مشکلات، نمیتواند نمرات قابل قبولی را به جهت همین کالا کشور‌ایران ماشین به ارمغان بیاورد؛ شما همچنین میتوانید برای تماشا بها پژو پارس از وبسایت همراه مکانیک به کارگیری کنید. تیونینگ کردن باعث به بیرون نمودن اتومبیل از مسیر استانداردهای آن هست که ممکن میباشد گهگاه همین تغییر‌و تحول مسیر، مشکلاتی را نیز به جهت اتومبیل به همراه داشته باشد. مثلاً کاهش طول خودرو، استعمال از لاستیکهایی کلیدی فاق کوتاه یا این که چراغهای بیش از حد قدرتمند، می تواند مشکلات زیادی را در خیابانهای شهری تولید کند. گشتاور : این گشتاور دو مدل می باشد گشتاور نیرو و گشتاور چرخشی می باشد که باعث حرکت یا چرخش جسمی خواهد شد . و منجر جا به جایی و همچنین ارتقا نیرو خواهد شد . اینجاست که خروج پر سرعت و تمام گاز های حاصل از احتراق از سیلندر اساسی پیدا می نماید ، چرا که در غیر همین شکل احتراق بازده واجب را نخواهد داشت و حجم گاز ناشی از احتراق در سیکل قبل ، فضای درون سیلندر را اشغال کرده و مانع ار ورود هوای جدید به جهت احتراق به رخ بهینه می شود . همین فعالیت یعنی ساماندهی و بیرون نمودن گاز های ناشی از احتراق ، در بیشتر خورو های امروزی بوسیله مانیفولد ها انجام می گردد . ماشین هایی همچون بنز ، ب ام و ، آئودی و ماشین های اسپرت و سوپر اسپرت خویش به رخ فابریم هدرز قرار می دهند . تنوع هدرزها از لحاظ ظاهری در صورتی که بیش ازتنوع موتورهای احتراقی ساخته شده تا به امروز نباشد، کمتر از آن هم اسلیکس تیوفایو نیست. یکی از از مزایای هدرز ها ، نصب بی آلایش آن ها می باشد که به راحتی در هر مغازه مکانیکی یا اگزوز سازی قابل انجام می باشد . هزینه تیونینگ خودرو، به میزان تغییرات و قطعاتی که به جهت آن استعمال می‌گردد بستگی دارد؛ همچنین هزینه تیونینگ ماشین برحسب عواملی چون کیفیت قطعات مورد استفاده، برند اسباب و قطعات افتر مارکت و دستمزد کمپانی و یا فرد تیونر نیز متعدد است. یافتن راهکاری هایی به جهت هوا رسانی خوبتر به پیشرانه یک عدد از اصول پایه علم تیونینگ به شمار می آید اما از سوی دیگر تخلیه پرسرعت تر و تمام خیس سیلندر از گاز های منفجر شده یا این که به عبارتی دود اگزوز نیز تاثیر به سزایی در مکش قادر تر و تنفس خوبتر پیشرانه ایفا می کند . در موتور های احتراق داخلی، دود حاصل از احتراق در سیلندر ها می بایست بیرون گردد تا سیکل احتراق مجددا کلیدی مکش هوای جدید به داخل سیلندر ها تکرار می شود. این قطعه بر بر روی خودرو های شهری کارگزاشتن نخواهد شد مگر این که صاحب اتومبیل بخواهد و به رخ جداگانه آن را کارگزاشتن کند . هدرز اهمیت طراحی خاصی می باشد و باید تراز آن در باطن کاملا صاف و صیقلی باشد ، چرا که وجود زبری در مرحله منجر ممانعت در خروج گاز ها خواهد شد . طراحی خاص و مرحله صیقلی هدرزها که معمولا از جنس فلزاتی، زیرا فولاد، استیل و آلیاژهای دوچندان گران بها ساخته میگردند به خروج سرعت بالا و مالامال فشار گازهای سوخته شده حاصل از احتراق یاری میرساند و به تنهایی در حدود ۵ تا ۱۰ درصد به اقتدار و گشتاور تولیدی پیشرانه ماشینهای ساده میافزاید. البته استفاده از هدرز برای خودرو های اسپرت و مسابقه ای ، کاربرد فراوانی دارااست و بسیاری ماشین های گران قیمت به رخ استاندارد هدرز های فابریک مجهز می باشد . در این فیلم ما به شما می گوییم از چه اینترنتی و چه سیستمی به کارگیری می کنیم و به جهت برد های پشت سرهم به چه امکاناتی نیاز دارید احتمال دارد دارای دیدن همین فیلم و پاسخ به خیلی از سوال ها پرتکرار ذهن شما آزاد می شود و متوجه می گردید که آیا نیاز هست هزینه های مازاد داشته باشید یا خیر. به صورت کلی می قدرت گفت که اگر به دنبال افزایش قدرت پیشرانه مهم اندکی تغییر و تحول صدا میباشند ، هدرز به عنوان یک عدد از بهترین سفارش می باشد که می توانید تهیه و تنظیم نمایید . حتی در بعضا کشورها نظیر کشور ایران عزیزمان، تغییر رنگ بدنه خودرو یا دودی کردن شیشهها هم بر خلاف ضابطه است.

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *