کسب و کارها به جهت ترقی می بایست روی برند خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از رویه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وب سایت و عمل اینترنتی است.
برای تولید یک وب وب سایت عالی، کارهایی می بایست انجام شود. اولی کاری که می بایست در همین راستا انجام بدهید همین است که یک اسم اینترنتی عالی و جذاب انتخاب کنید. همچنین مطمئن شوید که لوگویی که گزینش می نمایید برای کسب و فعالیت شما منطقی میباشد و می بایست املای آن صحیح و خوانا باشد و از کلمه ها غریبه استفاده نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن می باشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در این مقاله 10 آیتم فراوان اهمیت را لیست می کنیم. نکاتی که اگر در طراحی وب وبسایت خود از آن ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وبسایت شما برای مخاطبان جذاب خواهد بود و یک‌سری قدم به برد نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه خط مش منطقی و اساسی

البته وب وب سایت باید از لحاظ ظاهری خوشگل باشد. ولی مهمتر از آن، ابتدا می بایست شیوه کار اهمیت وبسایت خویش را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خویش را تعیین نمایید یا این که حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، باید انتخاب کنید که چه طرحی برای وب سایت خود در آیا لحاظ دارید؟ تجربه کاربری هم برای سایت و هم برای بهینه سازی سایت برای google اهمیت است. زیرا گوگل علاوه بر محتوا، ساختار سایت را هم در نظر می گیرد.
به این عامل بایستی از حیث بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را گزینش کنید. به طوری که اشخاصی که از وبسایت شما بازدید می کنند بتوانند به راحتی اهمیت آن تعامل داشته باشند و منطق سایت شما را فهم و شعور کنند و همینطور در سکو بندی گوگل قرار بگیرند.

2. دیتاها ظریف و دارای ارتباط دارای تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردم تلاش به جهت ساختن وب سایتی هست که دوست دارند، خیر لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در حیث بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت موفقیت در به دست آوردن و کار، یک رستوران بایستی منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران مطلع کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، برای هر شرکت وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید حتمی است. این بدان معناست که شما بایستی در جایی داده ها کاملی در آیتم به دست آوردن و کار خود داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در آیتم نوع کاری که انجام می دهید استفاده کنید. به عنوان مثال، درصورتیکه شغل شما فروش یک جنس است، می بایست تصاویری اساسی میزان مرغوب بودن عالی به جهت تمامی محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، در صورتی که در صنعتی کار می نمایید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: خدمات پذیرایی عروسی، باید تمام کارها و کارهای انجام شده را حساس جزئیات در وب تارنما خویش قرار دهید.
به تیتر مثال صاحب یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در تارنما قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا هستند داده ها به اندازه در گزینه کیفیت همین سالن داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید حساس ارسال حیث برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقا دهید. تارنما خویش را دارای توجه به نیازها و علایق مخاطبان خویش به شکل شخصی طراحی نمایید تا همیشه مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته اثرگذار برای وب سایت شما این است که قبل از طراحی وب وب سایت خود، وب سایت رقبای خود را باز‌نگری کنید، به عنوان نمونه اگر به تولید و فروش پوشاک مشغول هستید، بایستی بهترین رقیب خویش را در حوزه کاری خویش و سایت او پیدا کنید. همچنین باز‌نگری نمایید و دلایل موفقیت او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در وب سایت خویش استعمال کرده هست که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی اوقات یک یا دو پاراگراف می تواند زیاد کار کشته باشد.” بسته به ماهیت کسب و فعالیت خود، با تصویب دیتاها دارای در وبسایت خود، در عمل خود توانا و توانا باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت داده ها تماس در وبسایت مطمئناً یکی از از مهمترین کارها است، به این ترتیب بایستی صفحه اختصاصی به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک کمپانی مشاهده کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه حساس آن شرکت چقدر سخت است؟» او می گوید: «بنابراین باید یک صفحه دیتاها تماس در سایت خود قرار بدهید و کل داده ها نظیر آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در رخ لزوم، فرم تماس و پیوند کانال های اجتماعی را برای کسب و عمل خود قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به داده ها تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری رابطه اصلی تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب وبسایت کسب و کار ارتقا جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید داده ها تماس و نشانی ایمیل و نتورک های اجتماعی خویش را در سایت قرار دهید، آن را به رخ عکس در وب سایت قرار ندهید، آن ها باید بتوانند روی آن ها کلیک کنند، بدین ترتیب اساسی کلیک بر بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد کاغذ شوید مرتبط باشید و کارهایی را که می بایست انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه همه گوشی های هوشمند این قابلیت و امکان را دارند که بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و اهمیت کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری ساده و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از عبارات اختصاری بی فایده هست و سایت سوای استراتژی معین بی معنا و بی فایده است.
مطمئن شوید که از اسم های صحیح و منطقی برای صفحات متعدد تارنما خود به کارگیری می کنید. به تیتر مثال: اهمیت ما تماس بگیرید یا اساسی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در گزینه تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام گسترش یک استراتژی استراتژیک برای وب سایت خود، باید راهی به جهت ساخت یک فراخوان به جهت اقدام در نظر بگیرید. همین بدان معنی است که آنچه مردم دوست دارا‌هستند در وبسایت شما ببینند همین است که می توانند به راحتی به ورقه مورد عشق و علاقه خود در هر ورقه از وبسایت بروید، توصیه دهند و به راحتی به تیم شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به سایت خویش بپیوندید، به ایمیل خویش دسترسی داشته باشید، خدمات خود را بازدید کنید، محصولات خویش را بازدید کنید و …
شما می بایست هدف ها خویش را در سایت خویش پر‌نور کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از تارنما شما تماشا می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آنها چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در وب سایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، بایستی به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین دارد می بایست به طور تام امکانات و داده ها واجب را به رخ آنلاین در اختیار خریدار قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خویش را انجام دهند و به وبسایت شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند شبکه های اجتماعی را در تارنما درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، google پلاس، آپارات و غیره. شبکه های اجتماعی میباشند که امروزه گزینه استقبال عمده مردم قرار گرفته اند.
امروزه شبکه های اجتماعی زیادی وجود داراست که شما بایستی در آن ها عضو گردید و کسب و کار خود را در وبسایت خویش توسعه دهید تا کسب و عمل خود را گسترش دهید. همین نیز در سئوی شما زیاد اثرگذار است. عمل در نتورک های اجتماعی و اکران پیوند های آن ها در وب وبسایت باعث تبلیغ مارک شما می شود.

 

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *