من می دانم که هیچ چیز خسته کننده تر از بودن قادر به تبدیل و جای خود غلت بزنید. ذهن تفکر مسابقه بیش از همه چیز که اتفاق افتاده بیش از وقایع روز. کمی سر و صدا نگه داشتن شما بیدار. آنچه به انجام و سپس در موقعیت های شبیه به این ؟ من برخی از راهنمایی در مورد چگونه به خوبی خواب. این نکات را نیز به نام “بهداشت خواب.”

خواب تنها زمانی که شما خواب آلود هستند. با انجام این کار شما کاهش زمان شما بیدار در رختخواب.

اگر شما نمی توانید به خواب رفتن در عرض 20 دقیقه بلند شدن از رختخواب و انجام کاری خسته کننده تا زمانی که شما احساس خواب آلودگی. سعی نشسته بی سر و صدا در تاریکی و یا خواندن گارانتی ماشین لباسشویی خود را. اما آیا افشای خودتان را به نور در حالی که شما هستند. نور می دهد و نشانه ها به مغز خود را که آن زمان به خواب بیدار می شوید بنابراین اجتناب از چراغ های روشن.

آیا چرت زدن در طول بعد از ظهر. با انجام این شما خواهد شد بیمه بودن خسته در خواب. اگر شما نمی توانید آن را از طریق روز بدون چرت زدن, خواب کمتر از یک ساعت و انجام آن قبل از 3 بعدازظهر.

بلند شدن از رختخواب و رفتن به رختخواب در همان زمان هر روز. بله, درست است; این کار را حتی در تعطیلات آخر هفته. هنگامی که چرخه خواب شما را به یک ریتم منظم و مداوم شما احساس خواهد شد و خواب بسیار بهتر است.

خودداری از انجام ورزش حداقل 4 ساعت قبل از خواب. داشتن ورزش منظم توصیه می شود که شما خواب خوب اما زمان تمرین مهم است. بنابراین آیا شما ورزش در صبح یا اوایل بعد از ظهر به دلیل این نمی خواهد از تداخل با خواب خود را.

در نهایت توسعه خواب آیین. خواب مراسم در حال دادن بدن نشانه های پس از آن می توانید شروع به کاهش و خواب. می توان آن را از طریق گوش دادن به موسیقی آرامش بخش, خواندن چیزی تسکین دهنده برای 15 دقیقه یا داشتن یک فنجان کافئین چای و یا انجام تمرینات آرامش بخش.

اما اگر این نکات کار نمی کند و سپس شاید آن زمان را در نظر بگیرید که شما ممکن است بی خوابی است. بی خوابی یک اختلال خواب است که توسط یک سازگار دشواری در به خواب رفتن یا در خواب ماندن با وجود داشتن فرصت. داشتن مشکل در بستن یک چشم و یا در حال استراحت ذهن مشترک شکایت برای مشاعره.

و اگر شما واقعا بی خوابی چرا سعی نمی گرفتن اکسیژن پرفشار درمان است. درمان با اکسیژن پرفشار است یک جایگزین جدید پزشکی است که توسط FDA تایید شده است. آن است که غیر سمی و غیر گریزان.

یک چیز خوب در مورد آن نیز این است که شما می توانید یکی در خانه. بله پرفشار اتاق تقریبا در دسترس برای فروش و برای اجاره. با داشتن یک پرفشار اتاق در خانه, شما می توانید خود را با اکسیژن پرفشار درمان مناسب در خانه است. بنابراین شما نمی خواهد نیاز به سفر برای دریافت درمان.

پرفشار اتاق نیز بسیار آسان به کار گیرند. با یک کیف مجلسی که قادر به عمل انفرادی و دو کیسه اتاق عمل توسط دو.

بنابراین اگر که بی خوابی واقعا بدتر شده بهتر است درمان با اکسیژن پرفشار در حال حاضر قبل از اینکه خیلی دیر است. باید یک زندگی سالم است.

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *