[ad_1]

آیا شما مشکل خواب ؟ شما در حال دروغ گفتن در شب بیدار خیره به سقف خود را در حال انتظار برای خواب آمده است ؟ و یا آیا شما از خواب بیدار در طول شب و با نگرانی در انتظار رفتن به خواب ؟ اگر شما رنج می برند از بی خوابی شما می دانید چقدر سخت می توان آن را برای دریافت از طریق روز خود را با تنها چند ساعت خواب. آن را سخت به تمرکز در کلاس و مشق شب. چگونه نا امید کننده!

اما وجود دارد برخی از راهنمایی های شما می توانید سعی کنید برای جلوگیری از خود را از بی خوابی و خواب شما نیاز دارید.

1. نگه داشتن ثابت برنامه است. به رختخواب بروید و در همان زمان هر روز. من می دانم که این سخت است برای انجام در تعطیلات آخر هفته. شما نه در خواب از دریافت تا اوایل. اما اگر بدن شما استفاده می شود برای به خواب رفتن و بیدار شدن در ساعت خاص آن به شما کمک خواهد shut-eye شما نیاز دارید.

2. ایجاد یک پناهگاه در اتاق خود را. مطمئن شوید که دمای نیست بیش از حد گرم یا سرد که چراغ ها خاموش هستند (این شامل تلویزیون) و این که تنها صداهای صداهای سفید (مانند فن خود را و یا یک موج دستگاه).

3. ایجاد یک مراسم قبل از خواب که مغز شما را می گوید از آن زمان به خواب. دوش گرفتن, مسواک زدن دندان های خود را به نوبه خود موج ماشین یا فن ترتیب بالش خود را و جمع شدن زیر را پوشش می دهد. شما می توانید اضافه کردن هر یک از دیگر آیین های است که کمک خواهد کرد که شما می دانید که آن زمان برای رفتن به خواب.

4. به عنوان خوانده شده نیست. من می دانم آن را آسان به گرفتن تحت پوشش را با یک کتاب خوب اما در خواب, خواندن نمی خواهد به آرامش شما کمک کند. آن را به نگه داشتن ذهن خود را فعال و احتمالا شما در حفظ و تا اواخر اگر شما نمی توانید این کتاب را.

5. انجام یوگا و یا مشابه آرامش بخش ورزش قبل از خواب. مطمئن شوید که آن را شامل کشش عضلات و تنفس عمیق.

6. خوردن یک میان وعده که سرشار از کربوهیدرات مانند چوب شور حبوبات یا کراکر گراهام. کربوهیدرات به شما کمک کند احساس خواب آلودگی. آنها همچنین کمک به شما گرم است که برای سرد شب.

7. آیا نوشیدن بیش از حد بسیاری از مایعات قبل از خواب. بیش از حد می تواند باعث شود شما از خواب بیدار در طول شب به حمام استفاده کنید.

8. جلوگیری از نوشیدن نوشیدنی های کافئین دار چهار تا شش ساعت قبل از رفتن به رختخواب. کافئین یک محرک است و شما می توانید نگه دارید تا در اواخر شب. شما همچنین باید اجتناب از هر گونه مواد غذایی حاوی کافئین مانند شکلات و مطمئن شوید که هر گونه داروها را به شما لازم نیست که کافئین موجود در آنها.

امیدوارم این نکات کمک خواهد کرد که شما خواب بهتر در شب. سعی کنید آنها را برای چند هفته برای دیدن چگونه کار می کنند. اگر شما هنوز هم مشکل خواب شما ممکن است بخواهید به صحبت کردن با دکتر خود را.

[ad_2]

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *