[ad_1]

آیا شما خسته با همسرتان خروپف هر شب ؟ به هر صورت شما نمی توانید پرتاب شریک زندگی خود را دور. گرفتن یک استراحت کامل به خواب نمی تواند که سخت در امروز فن آوری پیشرفته جهان است. بسیاری از ایدز در بسیاری از وب سایت ها و کتاب ها. من به شما بگویم کمی داروهای خانگی برای خروپف برای شما و شریک زندگی خود را. اگر شما به اندازه کافی بیماران شما می توانید ببینید علت و اثرات با برخی از ابزار خاص است که کاهش شرکای خود خروپف عادات. که نتایج دراز مدت شما می تواند بسیار راضی است.

یک توپ تنیس را واقعا می تواند کمک به یک فرد در جلوگیری از خروپف. آن را برای تلفن های موبایل خنده دار اما ساده توپ تنیس می توانید منحنی خود را شرکای خروپف عادات به معنای واقعی کلمه تقریبا 80 درصد است. شما تقریبا در مسیر درست برای یک خواب بعد از من خواهد به شما بگویم که چگونه به انجام این کار.

بیشتر موقعیت های خواب به سرزنش برای خروپف است. اگر شما تغییر موقعیت خواب خود را شریک شما می توانید تغییر دهید که صدا یک بار و برای همه است. شما همچنین می توانید با استفاده از موقعیت های دیگر را امتحان کنید به دست آوردن بهتر خواب و خروپف عادات. اگر او / او خروپف حداقل بخشی از شب شما می توانید موقعیت آنها را به خواب بر روی پشت خود را و یا شما می توانید با استفاده از این ایده از یک توپ تنیس بر روی شریک زندگی خود را در بهبود موقعیت در طول خواب خود را. آن را آسان شما نیاز به یک توپ تنیس (اگر شما از من بپرسید چرا یک کریکت توپ, من هیچ مشکلی با این ایده) و شب قبل از خواب با شریک زندگی خود را اگر او / او پشت توپ او مزاحمت برای شخص او حرکت می کند به بازیابی موقعیت. در آن طول می کشد چند روز برای دریافت استفاده می شود به خواب در آنها قطعات منحصر به فرد است و پس از توپ ممکن است حذف شود. این تکنیک های خروپف ممکن است اعمال می شود به تمام جهان اما می توان آن را مورد آزمایش قرار.

یکی دیگر از منابع جالب برای شما بررسی خروپف عادات مردم است. آن را یافت که مردم تمایل به خروپف کمتر با خروپف بالش. کوسن یک شوک در گردن و به طور فعال و تقویت عضلات برای یک خواب خوب در طول شب. بنابراین شما می توانید دور انداختن بالش و شما دراز کشیدن با گردن خود را صاف. این است و نه به اطمینان حاصل شود که مسیرهای هوایی رایگان خواهد بود و شما می توانید نفس کشیدن آسان است. البته برای چند روز کمی ناراحتی او/او خواهد بود و بی قرار در بستر در چند روز احساس ناراحتی و بدون بالش خواب. خدا داده است بدن ما در هر صورت یا فرم بنابراین هر یک از این تکنیک ها می توانید ضرب و شتم بد خروپف عادات.

شما همیشه می توانید سعی کنید موقعیت های مختلف سر. با بالا بردن سر خود را با بالش در حالی که شما خواب در طول شب می تواند به طور قابل توجهی منحنی خروپف بیش از حد. شما می توانید بالا بردن نه تنها سر در حالی که شما خواب اما پای خود را بیش از حد. شاید همچنین شما می توانید برای بهتر بالش. سعی کنید از بالش مختلف سخت و نرم و یا با پر و بال. همه آنها فوق العاده ارزان به دلیل ترکیبی از مواد مورد استفاده شما همچنین می توانید خود را در یک موقعیت بالاتر. شما می توانید با قرار دادن دو یا سه سنگ در سر از رختخواب آن را بالا بردن. این ممکن است به شما یک خواب لذت بخش تر پس لطفا سعی کنید همه از این توضیح داد, درمان قبل از رفتن به هزینه متخصص و یا یک کلینیک خواب.

همچنین وجود چنین چیزهایی به عنوان اکسیژن ماشین آلات شما می توانید نفس کشیدن در یک بار قبل از اینکه شما به خواب رفتن. آن را نیز یک تمرین خوب برای افراد مبتلا به مشکلات تنفسی و آلرژی و علائم سرماخوردگی. این دستگاه می تواند فضا را برای معابر بینی آزادانه احتقان و یک هوا. خواب با یک ذهن باز درباره خروپف بهترین است. شما همچنین می توانید سعی کنید با طراوت امواج اقیانوس برای جلوگیری از صدا.

[ad_2]

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *