این نوع تبلیغات آنلاین مبتنی بر تصویر است. روش کار این است که یک جعبه مستطیل شکل در گوشه فوقانی سمت چپ یا راست صفحات وب ظاهر شود. به این ترتیب میزبان یا میزبان صفحه وب با توجه به تعداد بازدید کنندگان ، تعداد کلیک روی آگهی بنر و مراجعه به صفحه کسب و کار شما و خرید از آن پرداخت می شود.

تعداد بازدیدهای شما فقط وقتی به وب سایت می روید تعداد بازدیدها به حساب می آید. و تعداد کلیک و پرداخت هر کلیک وقتی محاسبه می شود که کاربران مختلف به وب سایت مراجعه کرده و مطالب شما را به طور جدی بررسی و بازدید کنند. اگر بازدید و بررسی کاربر منجر به خرید شود ، به این کلیک به هر کلیک نیز گفته می شود.

4- تبلیغات در شبکه های اجتماعی با هزینه
این گروه از تبلیغات را می توان در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله توییتر یا فیس بوک مشاهده کرد. مهمترین ویژگی این نوع تبلیغات آنلاین ، قابلیت هدف قرار دادن مخاطبان خاص شما است. شناسایی کاربران خاص توسط صفحاتی که دنبال می کنند و خبرهایی که می خوانند امکان پذیر است و در نتیجه ترافیک سایت شما افزایش می یابد. با افزایش ترافیک ، مشتریان بیشتری به سمت مشاغل شما جذب می شوند.

طبق آمار و تحقیقات ، این روزها تبلیغات در شبکه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و در ترکیب با سایر تبلیغات آنلاین و آفلاین استفاده می شود. مطابق مطالعه‌ای که توسط مجری رسانه‌های اجتماعی انجام شده ، 66 درصد از تبلیغات ، تبلیغات سایبری و سایر روش‌های آنلاین است. این مطالعه نشان داد که تبلیغات مبتنی بر وب ، فیلم های آنلاین و تلفن همراه نیز برای تبلیغات آنلاین محبوب هستند و برخی نیز از تبلیغات رایگان رسانه های اجتماعی در کنار انواع دیگر تبلیغات آفلاین استفاده می کنند.

برخی نمونه های موفق تبلیغات رسانه های اجتماعی فقط در سه روز حدود 54٪ یا 35 میلیون نفر را جذب کرده اند. و تمام این موفقیت فقط با انتشار ویدئو در فیس بوک حاصل شده است.

5. تبلیغات از طریق برنامه ها
تبلیغات آنلاین با برنامه ها – تبلیغات آنلاین چیست

این روش بسیار مؤثر است و از روشهای مختلف دیگری مانند فیلم و تبلیغات ویدیویی برای نمایش در برنامه ها استفاده می کند. برنامه ها از موقعیت مکانی کاربران استفاده می کنند و از آن برای ردیابی و ردیابی مشتری هدف استفاده می کنند. این روزها ما در دنیای تلفن های همراه زندگی می کنیم ، بنابراین توجه به تبلیغات آنلاین از طریق برنامه ها ضروری است.

آمار نشان می دهد که در جهان 2 میلیارد کاربر تلفن همراه وجود دارد که 200 میلیون نفر آنها آمریکایی هستند. و نیمی از کل کاربران تلفن های هوشمند از این دستگاه برای خرید آنلاین استفاده می کنند.

6. تبلیغات از طریق نمایش
این تبلیغات همان صندوق ها و جعبه هایی هستند که در صفحات وب ظاهر می شوند و حاوی متن ، گرافیک ، فیلم یا محتوای صوتی هستند. این نوع تبلیغات را می توان به عنوان بنرهایی در حاشیه صفحات یا در بالای آنها نیز مشاهده کرد. در ابتدا محتوای آگهی مشابه سایتی که در آن قرار داده شده نبود ، اما اخیراً این هماهنگی بسیار زیاد شده است و مخاطبان با دقت بیشتری مورد هدف قرار می گیرند. Google AdWords و Amazon با معرفی سایتهای مختلف از بزرگترین شبکه ها برای ارائه مشاغل مختلف هستند.

7. Google AdWords (Adwords)
در طول برنامه تبلیغی با هر کلیک ، Google AdWords با تطبیق کلمه کلیدی مورد نظر شما درباره محصول یا خدمات خود با کلمات کلیدی کاربران در یک سایت خاص مداخله می کند و اطلاعات را در اختیار کاربر جستجو می کند. کارشناسان تبلیغات روی این کلمات کلیدی کار می کنند و برای هر کلیک به سایت میزبان شما پرداخت می کنند.

در این لینک بیشتر بخوانید

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *