[ad_1]

خروپف بر بخش بزرگی از جمعیت آنجا که سی درصد از افراد بالای 30 سال باید یک مشکل با خروپف. میانسال مردم نیز بیشتر احتمال دارد به خروپف که بدان معنی است که سی درصد از رقم افزایش می یابد برای این جمعیت است. حقیقت ساده این است که در حالی که هیچ کس دوست دارد خروپف هیچ کس دوست دارد صحبت کردن در مورد مشکلات آنها را با مشکل و اثرات آن می تواند در زندگی خود را.

وقتی که می آید به توقف خروپف وجود دارد بسیاری از راه حل ها و قطعنامه های که متخصصان پزشکی پیشنهاد کرده اند. هنگامی که شما به یک دکتر شانس هستند که شما به احتمال زیاد یا داده می شود برخی از انواع داروهای تجویزی و یا حتی برای ارزیابی یک وضعیت پزشکی به نام آپنه خواب که در آن نقطه شما داده می شود یک ماشین CPAP برای جلوگیری از خروپف.

در حالی که بسیاری از معمولی انواع راه حل های انجام کار نیز وجود دارد راه های جایگزین برای جلوگیری از خروپف است که هر کس باید آگاه باشند از. برای افراد مبتلا به یک بیماری جدی پزشکی مانند آپنه خواب وجود دارد هیچ جایگزینی برای ماشین CPAP و دیگر راه حل های معمولی است که پزشک می تواند تجویز کند. اما به صورت غیر عادی snorers یا موارد خفیف از خروپف وجود دارد ترفندها و راهنمایی شما می توانید سعی کنید برای جلوگیری از خروپف به سرعت و به سادگی.

گیاهی برای درمان خروپف

گیاهی درمان خروپف هستند راه حل های که می تواند کمک به یک فرد کاهش تمایل به خروپف. این نوع محصولات نه تنها باز کردن معابر بینی اما همچنین ترویج عادی الگوهای تنفس به شما کمک می کند یک شب خوب استراحت. بسیاری از گیاهی ضد خروپف قرص و داروهای حاوی آنزیم های طبیعی و ترکیبی از گیاهان دارویی که باعث کاهش احتقان بینی و باز کردن راه های هوایی شما را.

برای مثال فراوانی از مخاط تولید می شود و باعث تشدید خروپف. بروملین, از سوی دیگر, یک آنزیم مواد غذایی است که اگر گرفته شود و کمک می کند تا شکستن این مخاط. همچنین نابالغ پرتقال تلخ است و یک عنصر گیاهی است که اغلب همراه با داروهای گیاهی به کمک بروملین و گیاهان دیگر با تراکم تسکین و کاهش خلط و مخاط.

تمیز کردن معابر بینی

یکی مقصر است که منجر به سمت خروپف مسدود شدن معابر بینی. این است که عمدتا مشکل اگر شما آگاه هستید که خروپف خود را شروع می شود در بینی خود را, اما به طور کلی می تواند یک گام مفید برای هر کسی که در تلاش برای کاهش خود را بروز خروپف. پاکسازی معابر بینی کمک هوایی به عنوان آن را از طریق عبور است که می تواند در نهایت بهبود خروپف و جلوگیری از اتفاق می افتد.

برای پاک کردن معابر بینی یکی از چیزهایی که می تواند کمک به یک حمام داغ در مدت کوتاهی قبل از خواب. راه دوش آب گرم با این نسخهها کار برای کاهش بروز خروپف است, راه همان است که آنها کار را برای کاهش تراکم زمانی که شما بیمار هستید. علاوه بر در نظر گرفتن یک دوش گرم شما همچنین می توانید با استفاده از آب شور شستشو برای پاک کردن معابر بینی. اگر شما همیشگی snorer شما می توانید نگه داشتن یک بطری آب شور شستشو در حمام به استفاده از در حالی که شما در حال گرفتن. همه شما باید انجام دهید این است که خود را شستشو بینی به پاک کردن معابر بینی. شما همچنین می تواند استفاده از گلدان neti در حالی که در حمام یا دستشویی قبل از خواب.

مصرف مایعات خود را

باور کنید یا نه شما مایع و نوشیدنی مصرف تا حد زیادی به انجام با این که آیا شما خروپف در طول شب. این درست است به خصوص به عنوان آن مربوط به الکل است. اگر شما یک الکل, مصرف مشروبات الکلی و یا عشق به شراب و ناهار خوردن در شب, شما ممکن است بخواهید برای پیدا کردن برخی دیگر جایگزین. اجتناب از هر نوع نوشیدنی الکلی حداقل 4 تا 5 ساعت قبل از خواب, اما بسیار مهم است برای جلوگیری از خروپف.

گام دیگری شما می توانید در این منطقه از مصرف مایعات خود را به افزایش مصرف آب است. مردان نیاز به حدود شانزده فنجان آب در هر روز در حالی که زنان باید در حدود دوازده. گرفتن به اندازه کافی آب را تضمین می کند که شما نمی خواهد خشک است که در واقع عامل دیگری که باعث می شود آن را بیشتر احتمال دارد شما خروپف. زمانی که شما دچار کم آبی و یا نمی باید به اندازه کافی مایعات ترشحات در بینی خود را به عنوان به خوبی به عنوان کام نرم تبدیل stickier. پس از خروپف دلیل رخ می دهد که هوا به سختی در حال حرکت از طریق بینی خود را و این معابر شما بیشتر احتمال دارد به خروپف.

خود را بالش در رختخواب

یکی از ترفندها برای جلوگیری از خروپف ممکن است در بستر بالش. به عنوان زمان می پوشد در غبار و آلرژن جمع هر دو بر روی بالش و بالش که می تواند باعث واکنش های آلرژیک و خروپف پاسخ. این است حتی اگر شما حیوانات خانگی اجازه می دهد به خواب روی تخت به عنوان شما در حال تنفس در حیوانات شوره. شوره حیوانات غبار و آلرژن مختلف موجود در اتاق خواب خود را کمک به خروپف به همین دلیل است که تغییر بالش خود را می تواند کمک کند. شما باید به خصوص این ترفند را امتحان کنید اگر شما احساس خوب در طول روز, اما متراکم پر و مسدود هنگامی که شما به خواب رفتن.

برای کاهش بروز خروپف و خود را نگه دارید خروپف مشکلات به حداقل شما نیاز به جایگزین کردن بالش خود را حداقل هر شش ماه. همچنین شما باید با قرار دادن بالش خود را در خشک کن هر چند ماه و به نوبه خود دستگاه در درجه کرک چرخه. هر دو از این مراحل می تواند کمک به نگه داشتن مجموعه ای از غبار و آلرژن ها را به حداقل موجب بهبود خروپف و شما با دادن یک خواب شب بهتر.

Mouthguards و ضد خروپف حلقه

نیز وجود دارد که درمان خروپف است که شما نیاز به پوشیدن یک شیء خاص در حالی که خواب. برای اولین بار از این است که یک دندان سخنگوی دستگاه. هر چند برخی از این شما می توانید به عنوان بیش از حد محصولات شما همچنین می توانید سفارشی-برای نصب این با مراجعه به دندانپزشک خود. رابط و ضد خروپف mouthguards کار جلوگیری از فروپاشی نرم و گلو بافت است که در نهایت مانع راه های هوایی است.

از سوی دیگر ضد خروپف حلقه نیست یک دستگاه است که شما می پوشند در دهان یا اطراف فک اما یک جایگزین خروپف راه حل است که بر اساس باستانی چینی و طب فشاری سنت است. ضد خروپف حلقه های فرسوده در انگشت کوچک از هر دو سمت چپ و یا راست دست. ایده پشت این ضد خروپف حلقه استفاده مداوم فشار در برخی از خط نصف النهار است که به بهبود جریان انرژی در سراسر بدن است. بسیاری از افرادی که استفاده از این طب فشاری حلقه های گزارش پیشرفت خود را در مشکل خروپف.

همه چیز در نظر گرفته قطعا وجود دارد بسیاری از جایگزین خروپف راه حل است که می تواند کار را برای وضعیت خاص خود را. مگر اینکه شما تشخیص داده شده است با آپنه خواب و نیاز به پوشیدن یک CPAP ماسک, شما باید این گزینه از مصرف داروهای گیاهی با ماندگاری ضد خروپف حلقه دندانپزشکی mouthguards تلاش خود را برای روشن شدن معابر بینی و تغییر بستر بالش در میان بسیاری از گزینه های دیگر. در حالی که همه از این راه حل های مناسب برای هر فرد شانس هستند که شما قادر خواهید بود یک شب خوب استراحت با کمک حداقل یک یا دو تا از این راه حل های جایگزین برای کمک به خود را با خروپف.

[ad_2]

You might also enjoy:

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *