همانطور که در قسمت اول استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای معرفی و بازاریابی استارت‌آپ‌ها صحبت شد، سوشال مدیا مارکتینگ مبحثی گسترده با جزییات فراوان است که طیف وسیعی از جامعه را دربر می‌گیرد. خلاقیت و تنوع در ارائه پیام، نقش هک رشد را در کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی ایفا می‌کند.
    نمونه‌ها و Case Studyهای موفق متعددی در ایران و جهان برای این موضوع می‌توان نام برد اما در این فرصت به بررسی کلی این ایده‌ها می‌پردازیم.

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت فایر دیزاین محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
قدرت گرفته از : بک لینکس